2010. január 23., szombat


Na Hali mindenkinek!

Én lennék az oldal egyik szerkesztője. Magunkról nem írok ,mert itt most nem mi vagyunk a lényeg...legyen annyi elég,hogy két lökött,lómániás csaj vagyunk... :)

Épp a szokásos időtöltésünk volt Vikivel,tehát én Paramore-t hallgattam,és fárasztottunk egymást a hülyeségeinkkel,amikor Viki kitalálta,hogy hozzuk össze ezt az oldalt... mivel mindketten szeretjük a Paramore-t.

Ne várjátok hogy ez valami baromi komoly stílusú oldal lesz,mivel mi sem vagyunk túl komolyak... :) igyekszünk minél sűrűbben hozni új képet,cikket,vagy bármit,de én komoly (hehe,jóvicc) egyetemista vagyok,Viki meg komolyan(naneee) készül az érettségire... de persze mi mindig mindenre tudunk időt szakítani,csak tanulni ne kelljen... najó,ennyit arról,hogy magunkról nem írok...

na,de reméljük,hogy tetszeni fog amit összehozunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése